Farmakonomforeningen

Medlemskoordinator med stærke administrative og relationelle evner

Vil du være med til at gøre en forskel for vores medlemmer og deres hverdag? Har du styr på systemer, struktur og service? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye administrative medlemskoordinator i Farmakonomforeningen.

Om stillingen

Som medlemskoordinator bliver du en central del af vores medlemsservice og administrative drift. Du vil spille en vigtig rolle i kontakten med medlemmerne og sikre, at vores systemer og processer fungerer smidigt og effektivt. Du bliver en del af et lille, engageret team med højt tempo, hvor vi hjælper hinanden og arbejder for et fælles formål.

Dine primære opgaver bliver:

  • Ansvarlig som første kontaktpunkt for medlemmernes telefonkontakt til foreningen
  • Medlemsservice og administrativt ansvar for vores medlemmer og medlemskaber – fra indmeldelse til udmeldelse
  • Sikre korrekt og opdateret data i vores medlemssystem og varetage systemansvar for vores medlemssystem
  • Vejlede medlemmer om kontingenter og håndtere tilhørende administrative opgaver
  • Bistå med administrative opgaver i relation til vores tillidsrepræsentanter
  • Løse andre løbende administrative opgaver i samarbejde med kolleger

Vi forestiller os, at du:

  • Er imødekommende og god til at tale med mennesker – både telefonisk og skriftligt
  • Er lyttende og kommunikerer klart, professionelt og med respekt
  • Arbejder struktureret, systematisk og trives med administrative opgaver
  • Er idérig og proaktiv – du ser muligheder og forbedringer i hverdagen
  • Har en hjælpsom tilgang og trives i et samarbejdende team

Vi tilbyder:

  • En meningsfuld arbejdsplads med fokus på faglighed, fællesskab og ikke mindst på vores medlemmer
  • En central rolle i en lille organisation med kort vej fra idé til handling
  • Gode kollegaer og en uformel kultur med plads til humor og fagligt engagement
  • Fleksible arbejdsforhold og mulighed for at præge dine egne opgaver

Om Farmakonomforeningen

Vi er en fagforening og en professionsforening, der arbejder for farmakonomers løn, arbejdsvilkår og faglige udvikling. Vi er et mindre og tæt samarbejdende sekretariat med 17 medarbejdere.

Vores medlemmer arbejder primært på apoteker og i den private og offentlige sundhedssektor. Vi repræsenterer ca. 5.000 medlemmer.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og CV senest den 6. juni 2025 kl. 10 til nro@farmakonom.dk.

Vi forventer at holde første samtale 13. juni 2025 og en opfølgende samtale den 20. juni 2025.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte direktør Nicolai Robinson på telefon 28 43 42 17.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Få rådgivning

Foreningen står klar til at hjælpe

Få sparring med en konsulent i Farmakonomforeningen. Kontakt os på tlf. 3312 0600 eller send en mail til: raadgivning@farmakonom.dk

Rådgivning