Første generalforsamling blev holdt i 'Nordens Paris'

Den første ud af fem generalforsamlinger landet over i Farmakonomforeningens nye kredse blev afviklet mandag 4. september i Kreds Nordjylland, hvor deltagerne kunne møde andre farmakonomer fra deres kreds, ligesom der var oplæg om bl.a. den nye farmakonomuddannelse og jobmarkedet for farmakonomer.

Det kan godt være, at Fortuna Hjørring ikke har vundet kvindernes bedste fodboldrække i flere år, og at landsdelens mest profilerede herrefodboldhold (AaB!) for første gang er rykket ned fra Superligaen...
...men det forhindrede ikke, at der var en gevaldig hyggelig stemning, da formandskabet i Farmakonomforeningen, formand Ann-Mari Grønbæk og næstformand Tina van der Klein, i selskab med en god flok medlemmer afviklede generalforsamling i Skydepavillonen for foden af Aalborgtårnet.

Mandag 4. september blev den første generalforsamling og medlemsaften i Farmakonomforeningens nye kredse nemlig sparket i gang i Aalborg for Kreds Nordjylland.

God stemning blandt de diskussionslystne nordjyder

At engagementet for faget og foreningen var stort blandt de fremmødte var også noget, som formandskabet bed mærke i.

-Vi mødte nogle medlemmer, som var meget spørgelystne og reflekterede i samtalerne. De gæve nordjyder havde virkelig nogle gode betragtninger og relevante kommentarer, lyder det fra Farmakonomforeningens formand, Ann-Mari Grønbæk.

Der blev også nedsat en bestyrelse for kredsen, hvor en håndfuld flittige kræfter valgte fortsat at gøre en indsats for foreningen og medlemmerne lokalt (se bestyrelsen på 'hold-fotoet').
Hen over de næste aftener og uger bliver der også afviklet generalforsamlinger og medlemsaftener i de øvrige fire kredse i landet.

Holdfoto af Kreds Nordjyllands valgte bestyrelse

Tak til de nordjyske medlemmer, der mødte op og bidrog til en fornøjelig aften i det fine sensommer-vejr. Og på forhånd tak til jer, der har meldt jer til at komme til en af de andre generalforsamlinger i den kommende tid. I er med til at holde vores forening aktiv og levende med jeres fremmøde og engagement.

Læs mere om generalforsamlingerne i foreningens fem nye kredse:

Emneord

Få rådgivning

Foreningen står klar til at hjælpe

Få sparring med en konsulent i Farmakonomforeningen. Kontakt os på tlf. 3312 0600 eller send en mail: ff@farmakonom.dk

Rådgivning